divendres, 28 de març del 2014

DIY. Lletres il·luminades

Si passegeu per botigues vàries, mireu revistes, catàlegs, veureu que hi ha un munt d'exemples de lletres i formes o senyals il·luminades amb bombetes.
Personalment m'encanten! 
Hi ha de diversos materials, colors i mides. Veiem uns exemples? 



Queden perfectes tan penjades a la paret com en un prestatge. Ideals per donar un toc personal a l'habitació dels més petits, o per un estudi o despatx.
Gràcies a totes les combinacions  possibles i mides, es poden adaptar a qualsevol projecte i tipus d'espai.

LLETRES AMB BOMBETES DE FUSTA O PALETS


A les botigues queden perfectes, ja que donen el toc d'atenció amb la llum intensa que desprenen.

Amb aire industrial, són perfectes per combinar en espais més minimalistes o rústics. Perfectes penjades en una paret blanca, com recolzades en una paret de totxos.


També molt maques pintades de colors! Són genials tan apagades com enceses.


Fotografies via The Font Hunter



SENYALS O FORMES AMB BOMBETES

També hi ha formes i senyals de fusta o metàl·liques, pintades, decapades, rovellades....
Les més comuns ( que jo hagi vist) són fletxes i estrelles.

On posaríeu alguna d'aquestes opcions?



Fletxa bombetes- via



Estrella bombetes -via


Després de veure tots aquests exemples, no us vénen ganes de tenir-ne una?
Si voleu comprar-ne una, veure opcions  i acabats, podeu mirar la shop de LA FACTORIA PLASTICA, clicant AQUI


També hi ha l'opció de fer-les un mateix! A continuació us proposo uns DIY!
Cliqueu s l'enllaç de les fotografies per veure el procès!


El que més m'ha agradat ha sigut el de  LA CHICA DE LA CASA DE CARAMELO.
Utilitza un material de PVC que m'ha recordat al de les maquetes que feia en la meva època d'estudiant.
Una bona opció per fer una lletra, ja que és un material fàcil de manipular, tallar i prou rígid perquè tingui durabilitat. 


Altres blogs on podeu trobar idees de com fer les vostres lletres il·luminades: 



Que ús ha semblat el post? Us animeu a fer una lletra il·luminada?
Jo m'ho apunto a la llista de projectes pendents! :)

Si us ha agradat, COMPARTIU!
I si en feu alguna, envieu-me una fotografia! Vull veure els vostres DIY's realitzats!

Bon cap de setmana!
Marina

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada