dimarts, 13 de maig del 2014

El meu retrat fet per Artusual.

Molt bona tarda de dimarts 13! 

Fa uns dies, vaig rebre un mail de Artusual, comunicant-me que havia guanyat un concurs!! Si, sí!! Un retrat meu o de qui volgués. Vaig decidir-me per un retrat meu, ja que, jo dibuixo bastant però no a mi! :)

Us explico una mica en què consisteix Artusual. 
Artusual és el nom que li ha donat la Nisamar al seu blog/web. 
Al seu web podeu trobar complements molt xulos, retrats personalitzats, il·lustracions, targetes de convit d'events de bodes, per exemple.... i moltes coses més. 

Us deixo uns exemples: 





Si voleu veure el magnífic treball d'Artusual, podeu clicar AQUÍ
També la podeu seguir a travès de FACEBOOK i TWITTER


Sen's dubte, felicitar-los per la magnífica feina que fan i per l'amabilitat i l'encant de la Nisamar. 

I ara el retrat! :)


Que us sembla? M'hi assemblo? Jo he quedat encantada amb el resultat!

Gràcies Nisamar!

Salut!
Marina


2 comentaris: